måndag 13 mars 2017

En vecka till..

Ännu en vecka på min resa mot en hälsosammare vikt har gått.. Det har ju gått neråt sakta men säkert alla veckor utom en då jag gick upp lite... En del veckor har jag bara gått ner lite och en del lite mer, men jag har jag gått ner i vikt och det är jag oerhört glad för..
Idag är det ju måndag, så då blev det att kliva upp på vågen i vanlig ordning.. Och se på tusan.... Ett minus på 0.9 kg visade den.. Glad blev jag.. Så nu är det inte långt kvar till mitt andra delmål som är att byta ut den första siffran i vikten till ett nytt tiotal :)


De 3 hg jag har kvar till att nå mitt nästa delmål borde jag ju kunna ta till nästa måndag.. Jag har ett sötsug just nu som är hemskt, men jag försöker och jag jobbar på att klara detta, men det är jäkligt svårt, det erkänner jag.. Och ännu svårare är det när det dyker upp orosmoment runt mig hela tiden numera, hoppas att det lugnar ner sig snart, det måste det.. Jag vill att både de jag älskar och att jag skall må bra.. Det är vi värda nu..

Skall försöka få till lite nytt recept med snart så jag har något att dela med mig av till er..

Ha en fin fortsatt vecka.. Våren är här hos mig och det är så oerhört skönt..

Kram Maria

Inga kommentarer: