onsdag 8 mars 2017

Glömsk!!

Lovade ju i söndags att jag skulle rapportera om hur vägningen gick i måndags.. Ville nog förtränga den vägningen..
Upp hade jag inte gått, men det var inte mycket ner heller..
Minus var det men bara med 0,1 kg.. Men det var iaf inte upp så det är jag nöjd med.. Nu har jag en sammanlagd viktminskning på 5,5 kg.. 11,1 kg kvar att minska.. Det skall gå, det bara är så, finns inget annat alternativ.. Jag skall kämpa på.. 


Och där fick ni veta vad jag väger ;)

Jag har ju inte dokumenterat i Matdagboken på ett tag, så det har jag åter tagit tag i igen.. Måste ha koll på hur mycket fett, proteiner och kolhydrater jag äter, kan inte överstiga det minsta, då stannar viktnedgången, och det är ju inte det jag vill i nuläget.. Så nu är det Matdagboken som gäller igen :)

Nu skall jag sitta vid min dator och jobba lite igen..
Ha en bra kväll och fortsatt vecka..

Kram 
Maria

Inga kommentarer: