tisdag 8 maj 2012

Tips!!

Idag har jag inte mycket att skriva om då jag skall äta gårdagens mat på jobbet, men jag har ett tips..
Denna veckan, måndag - fredag så har Expressen en bilaga om LCHF.. Mycket recept i den och en massa andra tips.. Den skall jag ta och läsa ikväll, har nyss kommit hem med den och hinner inte läsa innan jag far iväg och jobbar..
Det senaste dygnet har det hänt något.. Inget kul kan jag ju meddela =( Vår våg har fått flipp eller så är det min kropp.. Har vägt mig var dag nu och vikten har gått lite ner och lite upp så där varannan dag, men i morse hade jag gått upp 1,4 kg på ett dygn?!?!?!?!?!? Jag hoppas att det är lite vågens fel men tror att det är min kropp som spelar mig ett spratt.. Kan vara vätskan i kroppen och hormoniellt.. Men jag får hålla koll, för fortsätter jag att gå upp ja då är det bara att inse att LCHF inte passar mig, men jag hoppas det gör det för jag mår bra av det, jag håller mig mätt och sötsuget har minskat.. Men som sagt att öka i vikt vill jag ju inte..

Njut nu av dagen, här börjar solen komma fram..

Kram Mia

3 kommentarer:

Unknown sa...

Du kanske äter för mycket mejerier?
Tidningen har jag också köpt! :)
Ha en fin kväll!
//Lana

Maritha sa...

Mia........väg dig inte så ofta....en dag i veckan räcker......det blir oroligt för dig :o))

Jag tror det är kroppen som är i obalans just nu så kämpa på ett tag till!!!!

Tidningen var bra så den håller jag koll på när den kommer varje gång.

Kram och kämpa på <3

Maritha

Unknown sa...

Hej!
jag har inte vägt mig på 3 v nu. Planen är i g i månaden. Så skönt. Jag känner att jag verkligen har fått ro i huvudet.Vågen tar gärna över mitt liv!

Lycka tillKram