tisdag 17 januari 2017

Frukost

Jag är nog ingen frukostmänniska, eller jo jag äter frukost och kan äta det precis när jag vaknat, men kan jag väntar jag hellre någon timme, och när det är dags vill jag att det skall gå snabbt att göra..
Mackor älskar ju jag, men det är det slut med nu så klart.. Och jag gillar ju inte smaken av mandelmjöl så jag har jättesvårt att hitta ngt bra recept för lchf-bröd, vet inte hur många sorter jag provade att baka sist jag gick efter lchf.. Så har ni några tips på lchf-bröd som ni gillar så kom gärna med dem :-)

Idag blev det enkla bacon och stekt ägg.. Gott men jag vet att jag tröttnar på det i längden.. Omelett har jag inte varit sugen på så det vill jag inte ha i nuläget.. Men skall gå igenom vad som kan vara bra och mättande till frukost..

Så här såg min frukost ut i dag.. Inte så snygg, men mättande..


I em/kväll jobbar jag, så då blir det gårdagens kasslergratäng med till jobbet.. Och säkert kommer jag att dricka en "fettchoklad" med under dagen..

Ha en fin dag!

Kram 
Maria

Inga kommentarer: