fredag 10 februari 2017

Fredag!!

Så var det redan fredag.. Veckorna går fort trots att jag inte mår så bra.. I morgon skall jag jobba igen, hoppas på att det funkar bra.. På söndag jobbar jag med och sedan på kvällen skall jag ut och äta och sedan på bio med 4 andra glada kvinns, skall bli trevligt..
Vi skall äta på en thai/mongolisk restaurang, och det är ju perfekt.. Jag plockar till mig de råvaror jag vill ha, och de tillagar det.. Jag skippar nudlar och ris och tar grönsaker istället.. Blir bra tror jag..

Frukosten idag bestod av fejk ris á la malta och en babybellost.. Gott, men håller nog inte mig jättemätt på det, så får bli ngt mer snart kanske..

Igår så blev det middag ändå, jag hittade lite kyckling i frysen.. Gjorde en gryta av det med ädelost och vispgrädde, så åt jag sallad och gurka till det.. Enkel och god vardagsmat..


Men vad skall vi äta i kväll till middag?? Har inte en enda idé.. Får fundera på det.. Skall ut och handla när jag är klar med detta tråkiga:


Eller har ni någon bra idé på mat som jag kan lchf-anpassa??
Jag tar gärna emot förslag.. Inte tacos bara ;)

Kram 
Maria

Inga kommentarer: