torsdag 16 februari 2017

Stilla mak!

Ja dagarna går i stilla mak här.. Jag jobbar på mitt mående fortfarande, men det skall väl ordna upp sig till slut..
Jobbat denna veckan och har mitt sista pass denna veckan i natt..

Idag låg jag länge eftersom jag skall jobba i natt, så det fick bli en frukost med bacon och stekt ägg..
Nu snart skall vi äta Vitkål- och köttfärsgratäng, den är så god och receptet hittar ni --> HÄR

Stekning av vitkål, lök och champinjoner på bilden.


Det har varit fantastiskt väder här i förgår och igår, så då har jag faktiskt varit ute på långa promenader, så härligt.. Idag visade sig solen en kort stund och sedan kom regnet, och jag tappade lusten att gå ut.. Fryser som fanken med och känns som jag har en förkylning i kroppen, hoppas den stannar av och försvinner från min kropp..

Ha nu en god fortsättning på denna torsdag!!

Kram 
Maria

Inga kommentarer: