onsdag 1 februari 2017

Onsdag lchf-vecka 4!

Fortfarande har jag motivation.. Visst kan jag bli grymt sugen på godis men jag har lyckats hålla mig ifrån det och är så glad för det..
Det som blivit lite tradigt denna veckan är att jag inte riktigt har tiden att fixa mat till mig, jag äter efter det jag skall men det blir lite tråkig mat, jag vill ju gärna testa lite nya recept osv, men det skall nog hinnas en annan vecka :)

Idag blev det tråkiga yoghurtmackor, det bäste med dem är att de tar lång tid att äta för mig, för jag tycker inte de är något vidare.. Som sagt så gillar jag ju inte mandelmjöl och jag gillar inte bröden som är gjorda på en massa ägg, så vad det gäller bröd har jag svårt att hitta ngt som funkar i längden för mig.. Jag som älskar mackor annars..
Rostade yoghurtmackor blev det idag, som gick sönder så de är ju inte så vackra..


Hade behövt komma igång med träning med, men tiden brister lite och jag har inte riktiga motivationen och drivet till det, hoppas det ändrar sig när våren börjar smyga sig på..

Ha nu en fin dag så hoppas jag kunna komma med ett smarrigt recept snart till er :)

Kram 
Maria

1 kommentar:

Maritha sa...

Tiden att laga min mat är mitt problem också, man måste ju jobba!!!!

Nä bröd är inte lätt att hitta nåt som är gott, har gjort ett ostbröd och ett fransk bröd men.......! har ett recept på grova the kakor som jag ska prova när jag fått i mig de jag har i frysen :)

Du kämpar bra!!!!